Popular Posts

Saturday 12 May 2012

HoLidaY kat BANDUNG wehhh.....

ehem ehem......
Assalamualaikum dan salam sejahtera buat anda semua....ceh ceh ceh



ok aku tau dah berabad aku tak update blog.....yelah sebab skrg ni kan busy ngan EXAM uollsss
kau ada ke exam2 cemni??? hehe....
aku nak cerita aku masa aku kat bandung sekali dengan gambar bagai kan tapi masa enggak
mengizinkan (terus slang indun) amek kauuu.....


sebenarnya aku pergi bandung bulan 3 tapi update bulan 5 selang sebulan memang dahsyat r en
blogger ni......hahaha korang mesti x penah jumpe  blogger sampai seulan x update blog.....kan kan..
hahaha mmg aku kesah kehkehkeh.....eeee


aku nak cerita lah kan aku punya excited sbb yelah aku mana pernah pergi luar negaraaa
Singapore pun x pergi lagi walaupun dekat hahaha
aku pergi ngan keluarga aku naik AIRASIA........penerbangan ke sana 2 jam lebih kot camtu r
pastu kitorang bertolak pagi dalam pukul 6.45 pagi soo....kena bangun pada pukul 3.15 pagi haha mmg
cukup tidur r masa tuh (lawannya) dah r tidur pukul 12 plak tuh kemas barang and tengok tv haha



Kami berada di Bandung selama 4 hari 3 malam pergi hari sabtu balik hari selasa.....masa tu bukan time cuti tau tp time sekolah pontenglah 2 hari haha nasib baik x banyak kerja sekolah Alhamdulillah
hmmm sambung next time r k byeeee



jap jap sebelum tu tengok gambar yang akan dipaparkan ececeh.....














semangat menjual beg





Keadaan di stesen minyak di bandung ( bahagian motor)






yeaaaaaaaaa dalam kapal terbang.....excited giler padahal banyak kali naik kapal terbang haha








SubhanaAllah cantiknya SUNSET









Pemandangan dari atas yuhuuuuuu seronoknyaaaa tengoklah tu *secara paksa*







Kalau dalam kapal terbang makan nasi lemak ni sedap kan hehe tp mahal gila kottt RM 13 fuyooooo






Wahhhhhhh sedapnyaaaa kalau aku tengok balik aku macam nak putarkan balik masa pastu nak makan banyak2 dalam kapal terbang haha





CAKKKK!!!! biasa r aku kan suka melantak sampai LICIN KOTTT  hahaha baru kenyang hehe
*harap harap korang jelezzz*







ok itu saja setakat ini sebab aku nak study for exam yeeeee k byeeee....



ASSALAMUALAIKUM.....errkkk kenyang











No comments:

Post a Comment