Popular Posts

Wednesday 30 May 2012

KemBaRa Di KeM BuMi JaTi



Assalamualaikum

Aku baru balik dari Kem Bumi Jati......hmmmm series penat sesangat sangat sebab tidur hanya 3 jam je....
sebab qiamullail............




OK jom cerita dari mula nak jom jom......masa mula2 masuk tu rasa macam wah seronoknya en hehe
lepas dah daftar semua......cikgu buat taklimat semua bagailah pastu masa nk masuk dalam bilik ni mulalah
semua cam bajet suka hehe macam yeaaaaa besssss lah konon kan haha.





dapatlah aku bilik Cekap 3 sebelah ngan toilet......korang ingat bes ke bilik sebelah toilet hah? kalau dorm 
Ikhlas boleh lah bes sebab masing2 pandai jaga toilet.....bilik lain hampeh haha....
setelah aku melangkah masuk kedalam bilik tu aku tengok alaaaaaaaa x besnyeeeeeee (selamba je merungut)
pastu aku cari bilik kawan aku yang terdiri daripada AKIF, AMIRUL ASYRAFF (BOB), AZIM, ZHARIF ZULKARNAIN, DAN JUGA NABIL





dalam bilik tu series semua sporting semua jenis mcm sekepala lah kannnn kottttt haha biar lah pastu 
semua jenis suka bising malam2 sama cam aku lagi2 AKIF bajet r macam tak nak tidur nak berjaga malam
tapi......weeekkkkk tipu jeeee lebih dia yang tidur dulu hahahaha.....pastu akif ngan bob ni suka bergadoh gurau bes giler r memang gila2.....pastu sebelum tidur masing2 makan makanan yg dibawa dari rumah haha




Tapi yang paling bes malam tu bila nyanyi lagu NAJWA LATIF, K-POP dan sbagainya hahaha series r bes 
pastu main shadow kot ape ntah nama game yang bukak torchlight pastu buat bentuk haiwan guna tangan tu? hmmmmm hah tu lah yg kitorang main haha yang paling bes sempat pulak aku pergi bawak torchlight (kau ingat ni kem kat hutan ke bawak semua bende tuh) pastu pastu tu tu tu lalala




Itu baru hari pertama belum lagi malam kedua.....tapi bagi aku malam kedua tak terlalu bes lah sebab........
hah paham je lah maksudnya eh hehe fikir fikirkan laaaaa wahai PEMBACA.....yeeeeee




Tu tak kisahlah yang paling penting selamat Hari Jadi NABIL hari ni hahahaha 
hmmmmm tu je lah kot nak cerita pasal apa lagi YE DAK?



Dah lah k bye Assalamualaikummmmm 




5 comments:

  1. zharif.....aq x pham laa wahai zharif......yang hari ke-2 tuhh.....ape yg tlh berlaku???

    ReplyDelete
  2. tak de apa2 yg menarik sgt yg berlaku (zharif)

    ReplyDelete
  3. weh hannan hmmmm hari kedua x bes sbb ntah dtg dr mana pastu marah2 hmmmm x dpt nk nyanyi lagu bes

    ReplyDelete
  4. hurmm .. posting yg tak berapa menarik .. hahaha .. kalau ko letk gmbr korg happy tak per gak .. hahaha .. ayat pun tak menarik perhatian langsung .. :p

    ReplyDelete
  5. alaaaaaaaaaaaaa asilah ni jahat ah tersentap aku sebentar untunglaaaaaaaaaaaaa ada org tu guna blog utk k-pop.....asl ko x crite pasal ko? hmmmm

    ReplyDelete